Jobbiga nyheter för min gosse.

Sitter här ute och lyssnar på stiftelsen.
Härligt att sitta ute när det börjar mörkna lyssna på det som känns rätt för stunden och få rensa tankarna.
Vet inte riktigt vad jag skall blogga om men känner för att skriva några rader här iaf.

Det är ganska mycket som händer mest hela tiden nu.
 helt sjuka grejer.
Vet inte riktigt vad jag skall säga om det faktiskt men ändå.
Vill inte gå in på något större här ute men känns som det händer saker överallt.

För någon dag sen fick jag veta en sak som jag vet kommer påverka min son en hel del.
Känns inget vidare då han kommer bli så ledsen och tankarna kommer väll sätta igång värre än vad dom redan håller på när han får veta. Stackars min lille gosse.

Men livet är inte lätt och det händer saker i livet som känns mer tuffa än andra. Visst skall min gosse ta sig igenom detta.
Men vet att det kommer ta hårt på han.

Man vill ju bara att ens barn skall må bra och slippa känna oro och så.

Ja ja nog om det....

Idag var jag och tim på redstarsbollen. Och tim hade roligt.
Hela hans klass var så duktiga...
Roligt att det anordnas sånt här för skolorna.
Och att alla kan vara med oavsett om man spelat förut eller om man spelar flitigt... Där är alla jämn lika ändå..

Har idag fått städat och plockat med... Tänk att barnen rör ner så fort.
Rent ca 30 min Oman har tur sen ligger det olika grejer på golven igen haha.
Bella är ju i en period då det är jätte skoj att byta kläder hela tiden...

Nej nu får det nog vara färdig skrivet för idag..... Hoppas ni haft en god dag och får en god vecka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0