Handskas med tankar

Dessa tankar äter upp mig verkligen.
Jag har helt plötsligt efter såhär ca 13 år börjat få dåligt samvete osv osv osv
varför känns det såhär nu helt plötsligt tro?
Är bara hemskt att brottas med dessa känslor som svallar upp och ner hit och dit.
Har jag förändrats? kan det vara därför som detta känns så extremt jobbigt att handskas med?
Jag vill bara göra något bra så kanske tankarna stillas lite. Jag vill hjälpa...
Men jag kan ju inte hjälpa med så mö om man skall gå till roten av problemet men kanske kanske jag iaf kan göra något så jag mår lite bättre iaf.
 
Tänker på detta dagligen
sover dåligt
känner mig tankspridd och ledsen.
 
Är ju inget bra detta ... vet bara inte hur jag skall bli av med detta.
Men kanske blir såhär med när man trycker bort känslor såhär länge och barnen
ligger på en och det gör en bara ännu ledsnare att barnen blir drabbade av något jag valde bort i mitt liv.
 
Tim var helt fantastisk när han var med mig när vi gjorde det. vilket fick mig att inse att om min son inte dömer så som många gör och jag gjort med så är han en väldigt stor fin grabb... Han fick mig att inse något när han sa till mig att man skall inte bry sig om hur folk har det hemma eller hur folk ser ut osv man skall döma folk för hur dom är... fick en tår i ögat när han sa så vist och fint. stolt över min son att dom är så fina och stora individer som ser längre en dom flesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0