Ont överallt

Igår vart en riktigt kass dag asså....
Natten till igår hade jag så ont i ryggen som jag aldrig vart med om... fyyyy vad ont jag hade... slutade med att jag fick ligga i soffan hela natten käka treo och ligga på värme dynan. vilket inte hjälpte mö... fick tillslut somnat... En hel timme sömn fick jag... Nog att jag sover lite men 1 timme var änna för lite asså. Även för mig.

Dagen fortsatte och jag hade ont i magen hela dagen och ryggen ville ju inte ge sig heller förens på kvällen då släppte det lite... Men då satte världens huvudvärk igång istället... UUUUHHHRRK
Behöver nog en brake.... kroppen säger nog ifrån lite nu efter flera år av att orka vara stark fast man gått med smärta varje dag..

Jag hoppas det vart en engångs företeelse för må som jag gjorde igår nej fyyy...

Christer såg hur ont jag hade på morgonen då det inte var alls lika ont som jag hade på natten men han tyckte jag skulle åka in för det vart illa asså...
Men som vanligt ville jag ju inte göra detta....

Idag måt jag lite bättre iaf... inte alls samma smärta....
Nu kan man ju leva iaf inte känna att man tror man håller på tyna bort...

senare idag tänkte jag försöka mig på en lånng promenad då jag inte kunde det igår när jag mådde så skit...
Men fick en liten promenad på kvällen iaf men var då ingen större då huvudet höll på trilla av... uhrk....

Nu sitter jag här och väntar på samtal från vårdcentralen... skall boka tid för tim som måste dit och göra blodprov....

ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0