Nytt kapitel

Nu börjar något nytt i mitt liv...
Känns självklart spännande och bra MEN
är också nervöst och sådär...
Var ju så längesedan nu. Så lite skrämmande med...
Vet att det kommer gå bra men ovant helt klart.

Vart en bra dag... Fick hjälp idag vilket jag var jätte tacksam för.
Var ju så snällt får jag säga.

Så till dagen i övrigt.
Den har vart bra får jag säga fram till på sen eftermiddag.
känt mig så off.
Vet inte vart mina tankar är och snurrar men känner ju att tankarna är någon annan stans är där dom skall...
Hatar när jag känner mig såhär...
Blir helt klart galen på det.
Är så jobbigt bara...


Hoppas det kan hända något bra snart....
Hade vart så gott att tänka på någonting annat än allt snurr ....

Men imorgon blir det att åka till Christers föräldrar på kräftskiva.
Christers mor undrade om vi ville sova där.. så Christer slipper köra men det ville han inte...
Så vi blir väll där några timmar sen hem mot kvällen.

Nej nu får jag avsluta detta menlösa blogg inlägg men som sagt har ju bloggen för mig och mitt snurr och det är precis så jag skriver som jag känner och för mig.

Ibland behöver man bara ventilera av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0