Från Seg Dag till upp

Dagen började med att allt vart så segt och dant och fortsatte änna så...
Men så satte jag på musik och det är så bara min tillflykts ort..
Älskar musik.... blev glad och upprymd direkt.
finns det något härligare än när man hör musiken strömma ur högtalarna och rätt i i ens själ.... UNDERBART....

Vart mycket nu...

Känner mig mentalt helt slut både psykiskt och fysiskt....

Men men har man kämpat hela sitt liv så skall man väll inte sluta nu... bara fortsätta och inte ge upp. Fast ibland man bara vill göra just det... Men det ligger inte i mig att ge upp Inte än......
Finns stunder som lyser upp ens sinne och det är dom som får en att orka en bit till hela tiden.

Can't you see I'm all cried out
I stand alone, no there's no doubt
I'm all cried out
I wanna know where, how and why.
I thought that I knew it all.
My mind has never been so clear
When its over no one seems to care.
I'd have to go now.
Ain't never gonna give up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0