pappa & mina barn

sitter här än en gång och tänker på dom jag älskar så himla jätte mycket.
Tänker på vad dom betyder för mig och hur beroende kärlek till dom jag har.
Älskar min fina pappa så mycket... Han är så snäll go och bara så en underbar
pappa och morfar.  Han bryr sig så mycket och har så stort hjärta :)
Klart att pappa har sina sidor han med men allt bra väger över det.
Bara vad jag tycker. Andra kan ju tycka annat.
Både jag och barnen kommer sakna han så när han inte är nära längre.
 
 
 
 
 
 
 
Goaste pappa ever. så snäll och go.
Han är en jätte bra morfar till mina barn fast han inte kan leka som många andra kan med sina barnbarn
Men det gör mina barn ingenting. För dom gillar morfar precis som han är..
Dom ritar klipper viker flygplan målar med vattenfärger tittar på film pratar massor  spelar sällskaps spel och tittar och leker med barnens leksaker ute med löv pinnar kottar ekollon och allt barnen kommer med till han för att visa....
Han finns alltid där så fort dom vill ha hjälp med något eller vill ha en kram eller om dom vill visa saker så har dom hans uppmärksamhet och om dom vill något lyssnar han direkt... Han frågar dom frågor om skolan och allt möjligt. Han har ett sånt underbart intresse för barnen. Och han säger till pojkarna som han alltid sa till mig när jag var liten... Bäst i klassen... Jag säger desamma till mina barn när dom skall till skolan.
 
Tycker min pappa är en underbar pappa som bryr sig...och en morfar som verkligen älskar sina barnbarn.
Finns säkert dom som tycker han är hjärtlös kanske eller att han sviker... Men känner man pappa vet man vad man får göra för att få det att funka. Kan Tänka mig att det kan vara svårt att förstå för andra kanske.
Gör mig själv lite ledsen att det inte blivit detsamma relation till hans andra barnbarn och jag kan inte förklara det mer än att vi som är hans barn vet hur han är och ibland får man göra det som krävs. Sen när åren går så har det väll blivit lite så att det funnits skam med.
 
Men till mina barn är han helt otrolig precis som en moffe skall vara.
Och barnen älskar han så mycket... dom vill vara med morfar varje dag.
Så dom har verkligen en bra relation till varandra vilket bara gör mig glad då
sitvationen ser ut som den gör. Barnen har inte så många äldre runt sig så. Så det är gott att dom
har roliga morfar som lägger 100% sin tid och uppmärksamhet på dom när dom ses.
vilket är nu varje dag typ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kan helt enkelt bara säga att jag är så glad att jag har så underbara barn och en så go papps
som jag älskar så mycket
 
______________________________________________________________________________________
 
 
 
Så nu kom det en massa bilder i detta blogg inlägg....
lite roligare än att jag bara skriver av mig tråkiga känslor
mest hela tiden.
 
hoppas ni får en bra torsdag
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0