lycka för mig

Ja lycka för mig är mycket och ja känner mig väldigt lycklig som har det jag har runt mig. Fin familj fina vänner osv. Jag känner mig så lycklig ofta men så ibland blir man lite hängig och tankar kommer upp om folk som inte riktigt vill se en vara just lycklig tror jag ibland. Folk pratar och tjatar så mycket och inte för jag bryr mig speciellt men visst ibland får ja erkänna att man blir ju irriterad att folk inte har annat för sig än att racka ner på andra. Men för att komma till det jag tänker på just nu. Så undrar jag varför får man små stunder som känns så hopplösa och som man tror då att man inte är lycklig fast man känner mig mestadels bara jätte lycklig. Tänk om man kunde titta in i hjärnan och se vad händer egentligen som gör att man tror och tänker saker som inte riktigt stämmer med vad man känner innerst inne. Ja det är märkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0