Längesedan nu

Ja nu vart det väldigt längesedan som jag var här inne och skrev några rader.
Hänt så mycket under sommaren... vi har fart omkring till en massa olika ställen i sommar... vart på bla Liseberg universeum marstrand på Carlstens fästning badat på gaddis. Haft ett antal härliga dagar hemma då det grillats och badat i poolen och spelat badminton osv Sen har ju vi haft några kalas med.. en annan har nu gått över 20+ och blivit 30 år. Då kom pappa hit och firade dagen med oss. Tim och pappa hade köpt ett fint armband och från barnen fick jag en jätte fin prydnadsbåt och av Christer fick jag en sy maskin som jag velat ha så länge som jag aldrig trott jag skulle få en. så det vart en överraskning. Av min syster fick jag pengar. Det är vad jag fått och tack till alla er... blev så glad för allt. Tim och isabella har ju fyllt år nu på sommaren med så haft lite kalas för dom med. Inte haft några större kalas detta år... Tim hade vi bara ett litet kalas för då han och neo hade ett litet större ihop när neo fyllde år... När bella fyllde år 11/8 så kom först veronika Beatrice och Sebastian... Sen kom även morfar och morbror till isabella och firade henne... vart så mysigt så. Någon dag senare så kom barnens farmor och farfar för att fira isabella lite med :)

Har vart en fantastisk sommar med vädret och all tid Christer hade denna gång så barnen har fått mycket mer tid med sin pappa. Vilket alla barnen har tyckt vart uppskattat.

Imorgon börjar skolan igen .. så nu är det sista dagen på detta sommarlovet.

Förutom lite tråkiga saker som hänt detta sommarlov så har det ändå vart en härlig sommar med familjen. helt enkelt en underbart sommarlov för mina fina barn.


ha det så gott och hoppas ni haft en lika mysig sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0