Utkast: Oct. 10, 2012

 
Man fixar donar och planerar och ändå blir allt så fel.
Men är kanske mitt problem att när man går in för något så går jag in till 100.

_____________________________________________________

Ne nog om det nu...
Sitter här och lyssnar på Lenny kravitz
Tycker det är underbart att bara sitta och lyssna när man är själv
såhär å kvällen...
Musik har verkligen stor inverkan iaf på mig...
Får en att slappna av och drömma sig bort i både possetiva och negativa tankar. Men mest possetiva får jag ju ändå säga.
Men viss musik berör en ju på en helt annan nivå... Gammla och nya minnen kommer upp som berör en på den känsliga sidan.
____________________________________________________

Just nu saknar jag bara en del människor.
vilket känns jobbigt med då jag egentligen bara vill höra av mig men
känns som man inte har tid att träffa någon som man vill träffa.

Men tids nog får man väll träffa alla goa människor som man bryr sig om :)

_____________________________________________________

Ne nu skall jag titta en sväng på tv och sen hoppas att man somnar någon gång innan kl blir allt för mö.
 
Lite bilder på tim när han spelade med klassen i red stars bollen
 
Hejja min gosse
 
Kämpade på bra...
t
Törstig blir man när man kämpa så duktigt som min gosse gjorde...  Var en toppen dag och han hade så jätte skoj



Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0