Min kropp säger ifrån

Ja jag känner mig helt tom stressad uppjagad osv.
vart ett par jäkligt jobbiga veckor som jag nu känner tar för mö på min kropp... orkar ingenting och mår bara skit i kroppen... nerverna i magen och psoriasisen  är det största tecknet på att det börjar bli för mö nu.
Ont som fan varje dag flera ggr om dagen. Ont i hela kroppen. kan inte bara allt lugna sig nu men det gör det la inte fören ett tag efter festen vi skall på misstänker jag. men jag hoppas... Och jag hoppas verkligen att det inte kommer några mer knasiga jobb osv på ett tag efter detta nu . Barnen förtjänar att träffa sin pappa mer. Men tyvärr har allt kört ihop sig det sista som christers jobb i norge och sen har det vart fullt upp varje helg och är fortfarande lite stressiga helger framöver.
 Och denna psoriasis kommer bara mer och mer...
Nu skall man behöva ringa och försöka få tag i en läkare på näl med hur lätt det nu kommer bli.
Sen har jag möten som vanligt på näl IGEN och hela tiden.
I veckan var vi på bvc och det gick väll rätt bra tim var snäll och lät neo sitta i hans knä när han fick sin spruta. Och tim han har blivit så mycket längre nu att hans BMI heter det väll såg mycket bra ut :)
Otroligt nog hade neo ite gått upp i vikt utan höll sig lite planad  vilket inte var dåligt iaf men så som han äter och bella är fortfarande en mycket liten socker söt tjej :) Snart är hon på 10 kg sträcket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0