OKTOBER MARKNADEN

Idag åkte jag och veronika in till oktober marknaden och tittade runt :)
Är ju bara något man gör när man kommer härifrån eller bor här :)
 ...
Var allt mycket trevligt och glad är jag att jag fick min jacka innan denna dag kom för kallt var det första timmarna tills solen dök upp och värmde så gott..
Hittade inte så mycket. Men hittade iaf en väska som är lite prålig för att vara jag men gillade den så får hoppas jag kan använda den med hehe
 
köpte även en smurf väska till neo. Som han tjatat att han vill ha det :) Tim fick en lego låda och bella fick ett häst paket med 4 hästar och lite annat som var i där... alla barnen blev så glada när jag kom hem med present till dom :)
Tims lämnade vi påvägen hem då han inte är hemma nu..
Vi käkade på kinan och gott var det.

Sen kom jag hem och då var inte christer neo och bella hemma så åkte med veronika till affären med och sen hem igen och då började christer förbereda sig för han skulle ju ut på sin brors svensexa ikväll..
Tydligen är han redan påväg hem så sen ute kväll blev det icke för han iaf.
Vet inte hur det blev för dom andra.

Fick med köpt mig 2 par benvärmare...
så gött att få sig ett par ben värmare.

Ikväll har jag bara suttit här och tittat på lite olika grejer och degat... Fast jag är så rastlös igentligen så förstår inte riktigt varför jag degar :S

Men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0