Höst Lek/ middag ute

Ja det har vart några riktigt underbara dagar nu
I torsdags kom tim hem med sin bästa vän och skoj hade dom
när dom var ute och lekte med neo.
Fick tagit några riktigt fina höst bilder på dom.
som kommer här nere...
 
Medans barnen var ute så storstädade ja hallen.
Och jag fick med fixat ett av skåpen i köket där micron står och en jäkla massa
plast burkar och lock.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
_____________________________________________________________________________________
 
Idag (fredag) så Hämtade christer ett paket med kostymen vi beställt men den passade inte riktigt var lite stor så
fick skickat tillbaka den och beställt en ny mindre.
I paketet fick jag även det sista till väggen i stora rummet så nu är den väggen klar som varit tom i över 2 år... det duger bra att ha det som det blev även om den blev lite plottrig så blev jag ändå nöjd.
 
såhär blev det... Lite dålig bild men man ser ju lite hur det ser ut iaf.
 
 
Jag och christer fick även tömt boden på allt som skulle till tippen.
Så fick christer kört iväg det till återvinningen.
 
Blev endel skit som skulle bort...
Sen fick vi in hyllan vi hade i rummet in till boden så man kan lägga massa grejer i den... bra förvaring i boden helt klart :)
 
Nu skall det bara röjjas ordninfg där inne med och ställa allt till rätta.
 
Senare på eftermiddagen ringer veronika och säger att vi skall ut och äta på restaurang.
Så hon kom och fiskade upp mig så åkte vi till en jätte fin restaurang med verkligen jätte god mat.
 
 
var så mysigt att bara sitta och äta gott och tjata om allt...
Var så längesedan vi sågs riktigt .
Bara jag och hon.
Så vi hade det allt jätte trevligt..
Efter det åkte vi till affären och sen hem till henne fikade & pratade
lite till hahaha :D vi har bra mycket att tjöta om... Men vi är ju fruntimmer hahah :D
Tack gumman... för en trevlig kväll...
 
___________________________
 
Sen var det kvällen och hem kom jag och
tände lite ljus och sen har ja bara slappat tittat på snooki and jwoww på MTV
Och nu bloggar jag...
Vart en härlig händelserik dag.
 
 
 
 
 
Nu skall jag se stallone
på tv sen försöka sova...
Hoppas på en lika händelserik dag imorgon :)
Ha en god natt nu kära läsare
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0