torsdag / fredag &Helgen/ måndag

 
 
i tordags så lämnade vi belle hos dagmamma sen far vi hem och tvättade hela dagen neo och jag :)
Han var så duktig och hjälpte mamma så bra med det.
Mellan varven så var vi ute och sparka boll och neo är så duktig på det så.
vi hade jätte mysig dag fast vi tvättade nästan hela tiden.

i fredags så var vi en sväng hos veronika
efter det så cyklade vi med tim till hans pappa där han skulle vara hela helgen.
Fick sammtidigt hämtat en gullig grej jag köpte :)
Sen var det hem igen.
 


ja helgen gick väldigt fort...

i lördags så åkte jag och min vännina till IKEA och handlade lite grann. Lämnade dom små hos farmor några timmar sen åkte vi vidare till ikea.
 

:D Fick köpt mig ny hyllor att ha i stora rummet. får se om vi får upp den i helgen kanske. Hoppas på det iaf.
Fick även köpt lite annat smått och gott.

På söndagen kom min fina tim hem och då satte sig jag och pojkarna och pärlade i 3 timmar.
Var mysigt och roligt att greja lite med grabbsen.
 


christer kom hem ganska sent på kvällen
Så hann inte vara med han så mö då han började jobba tidigt.
Neo och tim fick träffa han som hastigast innan dom skulle sova.
Bella sov ju självklart så hon han inte träffa pappa alls
 
.ja helgen gick väldigt fort...

måndagen startade inte alls bra... vi alla försov oss i morse. så tim kom en hel timme för sent till skolan då inte väckningen ringde hmm
Men gick ju fint ändå... han kom iväg och hann det mesta i skolan iaf.
Neo blev hemma från dagmamma idag då dom inte skulle hunnit det dom skulle göra ändå.
Så bella jag och neo har haft en mys dag.

Belle har fått en ny idol hahah lenny kravitz hon myste med mig så mycket idag hon lyssnade på lenny och kramade mig hårt och gungade mig fram och tillbaka till again. Den gillade hon så mycket.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0