grundligare städ

Idag har jag städat köket lite grundligare torkat av alla skåp kyl och frys diskat m.m

Sen försvann min mobil och då fick jag inte mycket mer gjort här mer än att röra runt allt för att hitta den och jag hitta den inte men sen när man bad neo leta hittade han den nästan direkt... hmmm

Nu blir det att laga lite mat till barnen här.
Sen blir det lite familjemyyyys innan det är dax för dom att sova....

___________________________________________________

HÄR KOMMER NATTEN MED PUGH Rogefeldts

Älskar miss li tolkning av denna låt

Här kommer natten
kall och underbart lång
här kommer mörkret
dape - dape -dape - da - da -da

När alla sover djupt av dagens förvärv
då kommer natten
dape - dape -dape - da - da -da

När du kommer
ska jag sitta här och ta allt som du ger mig
och när du går
vet jag att du snart är här igen

Se staden lyser
i alla regnbågens färger
se staden lyser
dape - dape -dape - da - da -da

Se alla männskor
som gråter skrattar och lider
här kommer natten
dape - dape -dape - da - da -da

När du kommer
ska jag sitta här och ta allt som du ger mig
och när du går
vet jag att du snart är här igen

Doda dej da di da dej .......... osv

Du är min natten


http://www.youtube.com/watch?v=hzGzIxvSYQk&feature=autoplay&list=FL-kkPXIfLaBUxHVbowLn5fA&playnext=1

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Darins tolkning av pughs av stockholm
var kanon den med

http://www.youtube.com/watch?v=0gdbMYcj6fU&feature=BFa&list=FL-kkPXIfLaBUxHVbowLn5fA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0