13 okt

Idag åkte jag christer och dom små till överby och handlade
Mest grejer till christers brors bröllops fest.
Fick hittat skor nu äntligen . En mindre sak att oroa sig för... christer fick köpt kostym och jag fick köpt byxor till barnen som dom skall ha och lite annat som man behöver.
Nu behöver jag bara hitta något att ha upptill på klänningen. Har beställt 2 grejer så hoppas verkligen det blir bra.
Hoppas dom kommer snart bara så jag hinner ha lite tid att hitta något annat om dom inte funkar.

Var allt mycket trevligt idag :)
Alltid mysigt att vara ute och inte alltid sitta hemma och bara städa som man får göra varje dag då belle är i bästa åldern nu och river ut och rör till precis allt hon hittar hahaha :)

Neo är ganska duktig på att hjälpa belle med dessa små hyss men jag älskar dom så förträfligt ändå..
Men orken att städa danar ju av när det ser rent ut i ca 1 timme om äns det och sen ser det ut som det vart en vecka sen man städa sist igen hehe :S

Ne nu är klockan mycket får snart försöka sova tror jag.

natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0