Tant varning nu då ;)

Ja tant är man ju snart hahaha så
börjar med att skriva vilket helt
fantastiskt väder det vart idag :)
Som jag längtat efter detta härliga väder :)

Lämnade ju barnen hos dagmamma i morse och
sedan gick hem och bara slappa ett tag

_________________________________________________

Hemma åt jag frukost och bara slappade ett bra tag :)
Sen ringde jag efter mera färg som skulle komma men idag
kom det inte så vem vet kanske imorgon hoppas jag på.
Och hoppas vädret är lika underbart så jag kan måla klart vindskyddet
här ute och det sista som skall vara på staketet här framme.



Sen var det bara att ringa växeln för att få ett nummer. Då jag och christer inte fått någon tid
att komma dit.
Men telefon tiden hade ju stängt så är ju  bara att vänta att ringa tills imorgon då :)

Sen hämtade jag hem dom små. Och vi stannade till på netto köpte mjölk och bröd
Sen på väg hem igen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0