tankspridd/förvirrad

Just nu känner jag mig tankspridd och lite smått förvirrad..
Skall väll inte gå in på det för mycket då det just är mina
tankar och min smått förvirring men ibland är det bara
jobbigt att gå och bära på en massa tankar.

Får väll se vad som händer och så.
vart det slutar...

______________________________________________

Idag har jag plockat och diskat och skall
dammsuga och plocka lite till.
Sen hoppas jag få övervåningen börjad med ochså.
för det behövs... Hoppas få gjort rent toaletterna med...
listan är lång men får väll se vad som hinns med.

Senare kommer basse som jag skall passa
några timmar så han och tim kan leka :)
sen så skall han hem till sin familj igen...

_____________________________________________

DESSA DAGAR SOM VART

har jag målat vindskivor ute och staket och rensat ogräs
skruvat och
en himla massa trädgårds göra...
Men kommer bli fint när allt är klart.

Barnen har vart ute och sparkat boll och lekt av sig.
Medans bell har gått runt och utforskat :)










_______________________________________________

Ni får ha en fortsatt bra dag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0