Helgen

Jag och tim gick in för att byta hans skor som inte satt något bra...
Efter det så gick vi till klädbutiken för att köpa lite t-shirts till tim och
När vi var där så såg vi tims biologiska pappa.

Tim var allt nyfiken då jag gick fram och pekade vart hans biologiska stod...
När vi skulle gå och betala ställde hans biologiska bakom oss med sin polare och dom skulle betala.
tim stod kvar en stund men sen blev det för jobbigt för tim så han gick iväg... Han ville inte stå så
nära s. Tim var helt enkelt inte redo för det så nära som det blev....

Jag hämtade tim och vi gick in igen och när vi gick in så mötte vi dom igen när dom var
påväg ut och s polare sa hej och ja sa hej med men S sa inte ett ljud... Undrar just hur feg han igentligen är....
Han behöver ju inte tänka på sig själv men han kan ju hälsa på sin son... Bara för han ignonrerar honom så står ju fortfarande faktan klart att han har en son som han fick innan han gifte sig och fick fler...

Frågade tim hur det känndes att se han och han tyckte det var kul att se han men jobbigt sammtidigt... Han blev ju så nervös att hjärtat bultade och han fick den där nervös känslan i kroppen. Vilket jag kan förstå... Men jag är så glad att tim fick se han tillslut för han har ju velat det sen vi flyttade tillbaka hit.

Men sammtidigt fick ju tim svart på vitt hur läget är då s bara ignorerade honom..
Men tim tyckte det bara var bra att han inte pratade med han för han var ju som
sagt inte redo.
var för jobbigt. Vilket man förstår när han inte sett han på 5 år och då minns han inte
äns den gången när han träffade honom för första gången sen han var bebis.

Älskar min son så mycket och jag hoppas verkligen inte detta som han får vara med om gör ett för stort hål i hans hjärta.
Vill bara han skall må bra och vara glad och känna sig så älskad rakt igenom.

Men jag pratar vidare med han om detta med s . så vi kan ha det öppet... för han skall aldrig känna att han inte kan prata med mig om han pga det han gjorde.
Utan jag vill veta min sons känslor om det och jag stöttar i vilken väg han än vill gå angående S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0