(Farsan en sån där)

Denna låt lyssnade jag mycket på
När jag fick timpa...

http://www.youtube.com/watch?v=9jdCy_pomBc 

Tyckte den hjälpte mig lite i processen
att tim blev ensam med mig och hans biologiska
struntade i sitt ansvar...

Har ju själv ingen erfarenhet av att växa upp utan en far.
så kan ju aldrig riktigt sätta mig in i tims sitvation men kan säga att det även i mig gör ont 
att han håller på lossas som inget hänt att vi inte finns .För det gör ont i mig att min son skall behöva vara med om detta. Kan aldrig förstå s---- varför han gör såhär. Vem vill skaffa ett barn men sen bara dra och ångra allt när det blivit ett barn. helt sjukt
.
Måste kännas jobbigt för tim på något sätt att veta att ens biologiska finns
i samma stad som en själv. Men som helt ignorerar en på det sätt som
hans biologiska far gör. Inte för att han äns förtjänar att bli kallad far eller pappa
efter det han valt att göra...



Försöker ofta prata med min son om hur han känner det och hur han mår..
För visst kommer han i perioder med mycket frågor om den biologiska.
Och vad kan jag göra mer en att berätta det jag vet och vad som igentligen hände..

Har ju endel papper/lappar som hans biologisk
själv skrivit där det faktiskt står lite med varför han drog.
Valde  sin familj.
Tragiskt men är ju något som får följa
honom ner i graven...



Men jag hoppas för min sons skull att han en dag kan få kontakt med
honom om han själv känner så... Vilket jag tror han vill.

Men vad skulle han ha för svar till min son varför han drog... Det svar han hade när tim var 4 ...
skylla allt på sin mamma.... Nej när man är 22 år när man får barn kan man inte bara skylla allt på sin mor.Utan själv stå för det beslut man själv tog. Man har ju
faktiskt en egen vilja vid den åldern...
Bästa svaret hade väll ändå vart ett ärligt svar.
Även om det vart den löjligaste anledningen som svar..
Men ärlighet betyder mest alltid.


Men jag som som mor till denna underbara gosse kan bara säga att
hans biologiska förlorat något så stort för denna gosse är så go
och underbar. Han är kärleksfull förlåtande omtänksam social Förstående
snäll och rar.
Och jag älskar han så mycket just för den goa unge han är :)

Iallafall har tim tur som har en kanon bonus pappa som älskar han
Mer än livet själv. Och jag är lika glad som min son att han har sin snälla Bonus far. Han kunde inte fått någon bättre.

Min son du förgyller så många andras liv. Bara genom att bara vara du.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0