Sista tiden...

Sista tiden har inte hänt så väldigt mycket...
Passat barn en hel del.

jag har med bla börjat med mitt nya projekt om man kan säga så hehe :)
skall nämligen måla barcelona loggan på en skiva jag köpt som tim skall ha
som säng gavel vid hans säng madrass...

Han är ju helt tokig i barcelona nu och han har ju fått nya barcelona gardiner o matta så
tänkte göra detta till honom... och det går rätt bra tycker jag allt fast pilligt har det vart ..
specielt att rita av det som skall vara i loggan.
Men blir nog bra när den är klar sen...

här kommer lite bilder på hur långt jag kommit.








tims rum nu



________________________________________________________________________________________-

Annars har vi fått upp staketet på framsidan :) blev riktigt bra tycker jag :) fick gjort landet lite större med.

bild på det med.











________________________________________________________________________________________

Midsommar

firade vi i edet hos christers föräldrars granne med hans föräldrar och några grannar som bor där.
Det var trevligt.
Vi spelade kubb och pinsamt som det var så kastade jag nästan en pinne på christers pappa :S
var kanske inte så lyckat men men.





Barnen hade sköj dom med.





Och varken jag eller christer drack något... blev en så bra nykter midsommar...
Jag brukar inte dricka något på midsommar ändå.
 
Tycker man skall vara i okej skick när barnen är med...
Något jag lovat mig själv att inte göra när barnen är med mig.

Dricka blir några få cider när jag är ute och dansar med vänner ...
Och det duger...
Som jag säger till barnen ... det är farligt att dricka och man skall ha
stor respekt till alkohol.
För oftast gör den ju bara mer skada en nytta..

Men var trevligt nästan hela tiden :)

_________________________________________________________________________________________

Idag har jag inte gjort ett skit :S så träligt väder asså... Bara regn regn regn och mer regn..


På 1  ½ dag så har den blivit full. Helt sjukt va det regnat

Gjorde en go middag iaf som barnen gillar... Neo åt som en tok. Hur mö som helst...
Bamsebiff och färsk potatis och brunsås blev det.
smarrigt var det... Luktar ju så gött med.
Fick med städat köket och toaletten idag.

Mötte tim på eftermiddagen då han sov inatt hos sin pappa L.
Sen har det mest bara vart slappa resten av dagen...


_____________________________________________

Hoppas ni alla haft en trevlig midsommar och att ni hade riktigt sköj

_____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0