panik stress

Ja vad fän säger man???
Bara stress stress stress och panik stress på det.
Börjar bli lite väl traligt nu och ur tjatat i min skalle nu.

Känner mig så ensam när det känns tungt och
mycket att tänka på och få ihop.
Men än kämpar jag på...

Tror jag behöver komma ifrån stressen även bara för en stund och bara tänka på mig
och göra något för mig.
Så krafterna kommer tillbaka i mig...

För detta suger totalt musten i mig....

Även om det för det mesta nu för tiden känns hopplöst och ja har mina dåliga dagar
nästan varje dag så känns det ändå ganska bra vissa dagar.
Antar att dom dagarna är när jag lyckas pressa bort tankarna som
förgör mig på insidan.


Idag har ändå vart en hyfsad dag...

Tim hade en kompis som var här igår till idag och sov över då och skoj hade dom.
Och inget tjafs förutom ett som slutade väl illa men fick dom att prata och vi pratade länge
om det och vi 3 fick ordnat upp sitvationen så det känndes bra iaf..
Dom har haft jätte skoj annars... tittat på film och myst och vart ute och hoppat med cyklarna och så har dom sparkat boll haft vatten krig osv osv...
Underbart att se dessa 3 gossar ha så skoj.
På kvällen så cyklade jag med honom hem till sin mamma.

Stannade på en te och tjat hos gumman men vilket alltid är trevligt ...
Var en stund i förmiddags där med och fikade och ännu mer tjat hehe :D

_____________________________________________________________

Känner mig så stressad och hoppig så känner inte av trötthet alls.
Så antar att jag tar och blir vaken ett par timmar till och något hittar jag väll
alltid att greja med....

ha en trevlig kväll och natt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0