Helgen som vart.

Ja denna helg har vart väldigt lugn och när det blir för lugnt blir det lite snabbt tråkigt ibland tycker jag.
Men har iaf fått tvättat en himla massa kläder täcke och
Fick oxå tvättat vagnen som bella haft...

Nu skall jag sälja den tänkte jag.
Känns lite jobbigt men tänkt på det ett tag nu... Men älskar den verkligen.
Men bella verkar gilla den hon har nu med så det blir säkert bra ändå...

Vem vet ... Kanske man hittar en drömlik rosa vagn framöver :D
Sälja en köpa en annan eller vad säger man ;D
Men först skall man få sålt denna.
Än så länge har vi 2 st som mailat.. en i örebro dock...
Får se vad som händer om det blir något.












Kommer så sakna bellas bästa vagn...
Den har vart kanon bra.Vart sååååå nöjd med den..
Och på dessa snart 2 åren så har jag inte fått punka 1 enda gång som
jag fick med neos vagn hela tiden hehe :)

Helt klart bästa finaste kombi vagn jag haft under alla år.
Nästan så man inte vill sälja den men vad skall jag med den till nu .
den skulle bara stå och ta plats.

________________________________________________________



Annars så har det inte hänt så mö.
chriter har vart hos veronika och börjat tapetseringen
i ett av rummen som skall fixas innan hon flyttar.

Bella har ringt sin morfar hela helgen..
Hon hämtar telefonen och säger morfar hela tiden och vill man skall ringa upp han så hon
kan prata med honom.
så gulligt när alla barn tjatar så med morfar och han pratar på med dom med även
när det är bella som inte man förstår vad hon säger förutom att hon säger morfar hela tiden och hej och lala disi & cicci och hej mamma dister neo och tim.
Alla barnen ringer morfar nu och vill han skall komma hit och vara med dom för dom bara saknar han så mycket säger dom till han hela tiden.

Får hoppas han kan komma när tim fyller annars sa tim till mig att han kommer bli så ledsen...
Är en kanon present bara det från morfar att han kan komma tycker barnen... Dom har så skoj med han jämt.

Här kommer 2 låtar som min pappa bara älskar..
Älskar barn precis som jag gör... gott att vi har det gemensamt...
Barn är det underbaraste som finns...

http://www.youtube.com/watch?v=YkbWlOYym44&feature=bf_prev&list=FL-ZkU3LiTpgw0uiavnlLw4A 

http://www.youtube.com/watch?v=z5wotlL_BsQ&feature=bf_next&list=FL-ZkU3LiTpgw0uiavnlLw4A


Ne nu skall jag se lite på tv och hoppas jag blir lite trött så jag kan sova inatt....
Men känner mig trött och sammtidigt rastlös.... så bara till att se om det blir något sova för mig inatt.

natti natt på er iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0