Dagarna som gått

Ja dagarna som gått så har lite av stressen som tur är lagt sig och
jag har försökt att tänka mer possetivt.
Sen kom ju skatten och alltid roligt att få lite pengar med :)

Idag fyller min bror år så grattis till dig om du läser detta.

Och snart fyller timpa gubben år med.. 9 år ... helt galet vad fort tiden går asså...
Känns som inte så länge sen jag var ensam och fick honom och jag och pappa åkte till förlossningen när jag skulle sättas igång och få min lilla fina prins tim.
Men längesedan är det.  Nästan 10 år sen ja fick veta att jag var gravid med timpa gubben :)

Har med under dessa dagarna fått gjort i ordning jordgubbs landet och planterat blommor och målat vind skivor osv...
 här kommer lite bilder på det.


Detta är landet jag gjort till bubbarna... brevid är det jord... där skall planteras gräs.
har köpt gräs frön.

____________________________________________________________________



Har här målat längst in... sen kom regnet igen och så har det hållt på när jag målat dessa 2 vindskivor. så vid nästa uppehåll är det ut och måla igen så fort brädorna torkat till lite.

__________________________________________________________________________



Här har jag satt upp 2 st vägg krukor eller vad dom heter och
planterat blommor i... tycket det blev bra faktiskt...
var en så tråkig vägg där bara .

_________________________________________________


Plnaterade lite på framsidan med... Men det kommer bli ändrat.
För när vi fått upp staketet där så kommer det bli lite större land och då skall blommorna flyttas lite.


Så har allt legat i lite i att få ordning på fram och baksidan här hemma.
Snart blir det att måla en jäkla massa staket med.
om bara vädret kan tillåta det så...

Så finns allt gott om att göra här hemma med...
Städa behövs alltid men allvarligt... blir stökigt på
1 timma här så är bara så trött på att plocka och städa här hemma hela tiden.. suck... Men emellanåt får man göra röjet.
_____________________________________________________


TÄNKVÄRT

(the road of life is rocky and you may stumble to, So while you point your fingers someone else is judging you. )

____________________________________________________





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0