Dagen innan den stora dagen för 13 år sen

Idag är det dagen innan jag fick mitt första barn för 13 år sen..
Imorgon blir det till att titta upp till min lilla ängla son.
Igår var en jätte jobbig dag... kunde bara tänka på hampus och allt som
hände då osv...
Alltid lika jobbigt att tänka så mycket på det... Det har gått 13 år men känns inte alls som det var så länge sedan.

Gone too Soon    http://www.youtube.com/watch?v=GCyqhi55O-8 

saknaden är så stor fast det var så många år sen och både med hampus och blossom så tänker man så mycket på hur dom skulle sett ut och hur dom hade vart osv...

Men idag har ja inte tänkt lika mycket men visst tänker man på det men har fått uppehållt mig själv med att
plocka och klippt gräsmattan gått till affären osv

Annars har det inte hänt så mö..
tycker denna sommar är en så stor besvikelse...
bara skit väder hela tiden...
alla barn kan ju inte ha ett sånt roligt sommarlov med allt detta skit väder som kommer nästan varje dag.

Hoppas hårt att det är fint väder till vi skall på semester iaf.. :)
Så barnen får det riktigt skoj.

Ne nu blir det att titta på teen mom ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0