Tim biologiska (Ajra)..hmm

Ja detta är bara wieeeeeerd asså.
Så fort man är ute möter man tims biologiska.
Nu mötte man på han med frugan och barn..När jag gick med veronika.
Undrar just om hon vet att han har En son (tim) eller
om han och hans familj håller det hemligt för henne.
Dom ville ju hålla det hemligt för dom mesta så man skulle väll inte direkt bli förvånad.

Lika märkligt att se/möta han varje gång då vi inte äns hälsar på varandra.
Lite tråkigt kan jag tycka för jag tror ju att det hade känns bättre för timpa.
Han är ju någonstans inom sig nyfiken vem han är och på hans barn (tims syskon) som
är på hans biologiska p sida.

Jaja snart kommer tim hem och då skall vi vandra vidare och hälsa på min och barnens vän sasse.
Tim och neo har längtat så länge att få hälsa på han.

När vi  är ute och går får jag som vanligt berätta för tim att jag sett hans biologiska idag igen...
Tim vet ju att han finns och tim vet vad som hände osv...
Inget hemlighetsmakeri här inte.

Då tim inte fått chansen att lära känna han så får han ju minnena från när jag träffade han och dom få minnena som hans biologiska träffade tim.

Är ju det enda jag kan ge han från den sidan av hans släkt... Minnen.
Men han har ju ett fotoalbum med foton på han med...
Tur man har något kvar så tim har något .
Sen får han göra vad han vill med foton och annan info som jag har kvar om hans biologiska.

Nu skal jag ta på mina barn ytter kläder så skall vi invänta tim och gå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0