Sambon blir 30

Japp barnens far och min sambo fyller 30 i år då..

Vet fortfarande inte riktgt vad jag skall ge han men har
köpt 3 grejer iaf och har en annan ide på present med men får se
först hur det går med den.
Men det skulle nog bli skoj för han att få det :)

Känner mig lite kass som inget större planerat för han
men vet ju fasiken inte vad man skall hitta på...
Ordna en fest eller kalas eller vad man nu vill säga kan
jag inte heller göra känner jag...



Men men han blir säkert glad iaf :)
Tror och hoppas jag iaf haha :D

Men hade vart skoj att göra något lite större för han Men men
Blir svårt just denna månad. tyvärr

Men han brukar bli glad för det som blir... Och jag tror han blir det nu med.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0