värk+ astma+psoriasis and so on

Suck suck suck...
Kommer hem efter lämnat barnen och skall fortsätta med sortering och röjning men
har så fruktansvärt ont i ryggen.
Fick tagit mig en treo och hoppas den hjälper något... Annars har vi hus kuren lägga sig så ryggen får vila..
För resept Värk tabletter slutade jag med när jag slutade jobba.
För när man är hemma så kan man ju lägga sig och vila ryggen innan det blir för smärtsamt i den...
Orkar inte äns sitta så får sluta blogga då det blir sånt tryck i ryggen...
Men ni får ha en god dag i detta skitiga regn väder.



Så trött på värk så jag kan spy asså..
Känner mig som en 90 åring i min kropp...
Ont i
rygg
knän
nacke
osv osv

Och nu har jäkla psoriasisen gjort en attack mot mig igen...
Var ju så glad att den var nästan borta några månader.

Ja vad säger man... Man börjar bli gammel och sjuk...
En jäkla massa medeciner värk och kli grejer som man
skall lära sig leva med...
Hoppas man inte har otur med något mer nu bara .

Men jag ger inte upp och jag försöker ofta
ignorera alla mina problem genom att försöka leva
och göra saker som man gör när man inte har dom problem jag har..
Inte bra men jag vägrar leva som en 90 åring bara för kroppen känner sig som 90..
Pressa sig själv lite har man väll inte dött av... Bara känns så när värken kommer... känns som man går av på mitten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0