Helgen......

ja helgen började ju i fredags och den blev ganska stressig på eftermiddagen.
Bärjade med att jag väntade på att christer skulle komma från jobbet och
veronika komma hit.
Christer och veronika kom ganska sammtidigt så ringde tims pappa och kollade om han
vart hemma så tog jag tim och veronika bussen till överby. Men tim hoppade av hos hans pappa.
Så fortsatte jag och veronika till överby.

När vi var där tittade vi lite snabbt runt där och tog en liten fika.
Sen var det bara att ringa christer som skulle in på överby för att hansla lite blöjor till bella och annat så vi
åkte hem med christer neo och bell..
Isablla och neo blev jätte glad när dagmamma tittade in och skulle sitta mellan dom ::)
Dom tycker mycket om sin dagmamma :)))))

Vi hoppade av inne i vänersbog
och gick in på resturang Meze12
Och åt god mat... mmmm
så gott med god mat.
Och gott att äta utan att behöva laga
det själv :)

Sen fortsatte vi hem till veronika...
Fixade håret och sådant.
Tog en cider och lyssnade på musik
Sen var det bara iväg igen mot thn
för att gå ut och dansa som är så skoj.
Sen var det natt och hem bar det av till
min familj som sov så gott och min säng känder så underbar att
bara lägga sig i och somna så gott efter en fullspäckad dag :)

Tack gumman för en underbar dag och tack christer för du
förstår att jag tycker det är så skoj att bara få göra det som
bara är jag... :)

Christer tycker ju inte det är kul att gå ut så ofta och verkligen inte för att
dansa eller festa hehe.
Utan han trivs så gott hemma. Men han har ju sin hobby med... world of warcraft.

Alla har vi olika saker som vi tycker är skoj. Förutom det vanliga man har i vardagen...
och även om man är far eller mor så förtjänar man att ibland bara få vara sig själv och
inte 24/7 varje vecka var mamma och pappa. Fast det är det underbaraste som finns
att vara mamma.
Och ännu bättre är det när man har så fantastiska barn som jag..
Dom är så enormt gos och alla 3 har sin charm. Mina gryn är så underbart söta och goa och FINA.
Älskar dom såååå.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;                                               LÖRDAG 21 APRIL      CHRISTER 30 ÅR HURRA
;;;;;;;;;;;                                 
;;;;
;;;
;                                       Idag fyllde min sambo 30 år. Firades med att vi gav han presenter på morgonen
                                         han fick.
                                
                                                                                                                                FICK AV
       
                                        ¤ en pärlad ram med foto på neo i.    (neo) 
                                        ¤ roxette cd                                        (bella)
                                        ¤ real steel film                                   (tim)
                                        ¤ BODIL ;)                                          ( MIG haha)

                                        ¤ present kort till en Micro som skall köpas nästa vecka     (mig)
                                        ¤ En ute kväll. Om jag nu får ut han hehe :D Får väll se om han vill men   (mig)  
                                           Ut ta en öl eller 2 med någon polare vill han säkert iaf :) hoppas jag
                                        ¤ + en dag/kväll/natt helt själv. Då åker jag och barnen bort så han får
                                           egen tid... om han vill det med någon gång... kan nog vara gott det med antar jag :) (hela familjen)

                                       


                                         Senare på dagen kom christers föräldrar upp och grattade han.
                                         Tårta hade dom med ochså. Blev så förvånad.
                                          Brukar man ju oftast bju på. Inte ofta folk kommer med sådanna
                                        god saker :)

                                        Sen blev det sen eftermiddag/kväll och då köpte vi kina mat.
                                        Får ju mysa till det lite extra då det var hans födelsedag.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

SÖNDAG

Var en ganska slapp dag men fick lite gjort...
Damsugade och sen blev det att vi gick bort med skit
till containern (osäker på stavning)
Och jag fick senare cyklat och mött timpa och hans pappa.
Så följde jag med dom till netto då till ville handla något för sina pengar.

ÖL korv och en n-boll blev det han köpte.
Neo fick smaka på öl korven när vi kom hem
och tydligen gillar neo den med :)

Senare mot kvällen när neo och isabella lagt sig blev det lite mys kväll för mig tim och christer
då vi tittade på nya filmen christer fick av tim i present. (real steel)


Nu sitter man här timmar senare och alla sover utom jag som inte kan sova utan jag sitter och bloggar och tittar på en film. Men snart får man väll försöka iaf... natti natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0