Garderoben i Tims rum



Ja nu får det vara nog... Blir så sne på timpas garderob... Man borde få plats med en massa kläder handdukar osv i denna garderob. Men ick det går ju bara hänga i den och det gör man ju bara inte. Utan man tvättar ju och sen viker det och bär upp det. Har nu någon liknande korg förvaring där men det blir ingen bra med det heller.

SÅ NU

Blir det att bygga fixa och dona i ordning där själv...
Tänkte fixa en egen lätt och bra lösning hoppas jag...
Blir kul lite längre fram då man kan köpa resten av matrialet till
mitt lilla projekt haha :D hade tänkt mig kanske 2 tre hyller till början med iaf.
Antar att det kommer bilder senare när det är gjort.

Skall bli så gott att få lagt kläder någonstans... Det är alltid samma problem i denna familj haha ..
Förvaring av kläder.
Dessa billiga ihopsätt bara byråer blir ju bara skit av när man har massa kläder i dom... Dom verkar ju inte fixa det... Alltid så skall framsidan lossna och när den lossnar så brakar plattan längst ner ur.

Ser iaf fram emot mitt lilla projekt haha :D

Någor får man ju ha att göra då solen och värmen segar med att visa sig hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0