Dona och greja

Ja vad är det för väder vi haft idag?

¤ blåst kallt
¤ Haglat
¤ små regn skurar

Jag vill att det skall bli varmt och soligt och fint nu...
Att våren skall sätta igång. Så man kan ta och börja
plantera osv och få i ordning här ute på våra små
tomt plättar haha :D

Vill till blomster hallen och köpa massa fina blommor
till både ute och inne.



Blommor är ju så vackert att ha på sin gård :)
Och självklart att ha inne med. Dock svårare att ha blommor inne då
katterna äter upp dom mesta gröna växter... Och köper man fina
växter med blommor så håller dom ju oftast ett kort tag och sen
vissnar dom hmm.



Men ute kan man plantera vilt utan problem :)

Så snälla låt våren komma så man kan ha en mysig vår och en ännu mysigare sommar :)
För det längtar vi väll alla efter :)

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Gick igår igenom lite bilder på datorn och hitta min gammla pass bild hehehe kan inte äns fatta det är jag...
Tänk vad åren går och man tänker inte äns på det.




Ja åren går och vi blir alla äldre...
Och aldrig känns det som man är nöjd.
Men när jag ser denna bild så är jag iaf
nu några år senare nöjd hur jag såg ut då hahaha :D
Dock lite mörk vid ögonen men det har ju alltid varit mitt problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0