Besviken/lite ledsen

Ibland blir man besviken.
Specielt när en människa
blir annorlunda i en annan miljö.
(någon annanstans)

Det är det värtsta jag vet.

Man skall vara sig själv.
Annars kan iaf jag tycka att man inte är sann mot sig själv eller
andra.

Känner mig faktiskt lite ledsen och besviken nu.
Men hoppas jag rycker upp mig snart igen.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Annars idag så har jag tvättat kläder jackor täcken kuddar.
Sedan vikt en himla massa tvätt med.
Och sorterat mer kläder.

Så något har man även idag fått gjort.
Annars har det vart väldigt lugnt senaste dagarna...
Varit hemma inte träffat specielt mycket folk
förutom Familjen.

Så mysigt när det är ledigt
och barnen med är lediga och
man bara kan vara massa med mina goa :)
Längtar till sommar lovet.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Nog må jag vara en ganska så stark kvinna  om man nu
kan säga så inombords haha men även jag har känslor osv

Men ibland känns det som man blir överkörd
att folk bara tänker att man kan ta allt.
Skit och lass själv...

Ne uhrk nu går jag ut och tar en stund för mig själv
och skakar av mig dessa tyngder som just nu tynger endel.

Ha det gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0