bauhaus

När christer var borta en tur idag så passade jag på att dammsuga här hemma.
När han sedan kom hem så tog vi en tur till bauhaus i uddevalla.



Framsidan skall fixas så man kan ha lilla bella ute nu på sommaren så hon kan
ta sig runt lite så man inte behöver vara rädd att hon tar sig iväg och man inte skall behöva jaga henne utan att hon skall kunna få röra sig lite fritt så köpte vi nu en grind och staket.

Nu skall jag bara ta och köpa lite bets och andra små grejer till det så vi kan få upp det
Men det tar vi lite längre fram sen.

Detta fick vi med oss hem idag.








Fick oxå köpt en liten blomma... Har ju sååå dåligt med det inne då katterna käkar upp dom mesta hehe



När vi vart klara med det så åkte vi till maxi så gick jag in en snabbis dit och handlade lite.
Låvade tim att vi skulle ha mys frukost imorgon då han så gärna ville det så fick köpt lite

¤ mjölk
¤ juice
¤ ost
¤ yoggi
¤ jordgubbar
¤ fraller
¤ ägg
¤ gurka
¤ röd paprika
¤ Räkost

Så det blir mysigt imorgon med en stor mysig frukost med farsan och barnen.
Christer är ju på jobbet tyvärr så han får med sig fraller  till jobbet :)

Nu skall jag plocka lite i köket innan jag hoppar i säng och kramar kudden så natti på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0