8 april

Ja idag har det faktiskt inte hänt för mö... riktig slapp dag för mig barnen och pappa.
Var ute förut och tittade hur mycket staket och grind vi behöver till framsidan :)
så kanske skall vi iväg imorgon och titta till det och kanske köpa. Får se..

Christer åkte ner till edet för att fixa sin lampa men blev dock inget med det då det inte gick.
Så in med bilen till verkstan med hmm suck.
Måste fixa det så man kan få bilen besiktigad med.

Slutade iaf med att christer stannade och hjälpe sin pappa att fixa övervåningen på hans brors hus.
Sen kom han hem och bytte däck på bilen så christer har haft att göra idag.

Imorgon skall han förmodligen iväg till min vännina och hennes man och hjälpa till med deras över våning :) och måla och så. Skall bli så spännande och se hur det kommer se ut där när det är klart.
Jag måste ändå säga att jag har en gubbe som är mycket snäll och hjälpsam och hjälper andra :)


Imorgon kommer timpa hem från sin far...
Blir gott att han kommer hem...
Man saknar han varje gång han är borta.
Älskar mina 3 fina barn så mycket...
dom är ju världens finaste









Annars vet jag inte än vad som händer imorgon
Men jag hoppas på att jag kanske kan få städat och plockat här hemma.
För det behövs ju alltid varje dag igentligen.
Och få upp tims hyllor som han kan sätta sina samlar tåg på.

Nu skall jag lyssna lite till på lanny kravitz
Och så blir det sen middag idag som jag nu väntar
på skall komma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0