25/4 medecin

Idag började dagen med att jag gick upp och väckte tim först och
såg till att han tog på sig och åt lite frukost.
Sen väckte jag dom små och så tog jag på dom kläder och gav dom frukost med...
Sen var det iväg för tim till skolan och vi iväg till neo och bell dagmamma.
Efter det stannade jag till vid affären och handlade lite frukost som var mycket gott

När sen gick vidare till apoteket för att köpa  mina medeciner.
och säger bara fyyyyyy så dyrt asså.
allt gick på 960 spänn. Höll på dö när jag såg det priset...
Men men nu har jag iaf medecin ett tag framöver iaf.
vilket känns bra att ha dom hemma nu så man slipper
tänka på det när man börjar bli förkyld.

Sen var det bara vidare hem för att äta frukost...
När jag åt det så tittade jag sammtidigt på
den gammla serien SNOKEN.



Och nu sitter jag här och bloggar lite innan jag
går vidare med denna dagen :)

Fundrerar på att plantera blommorna jag köpt i landet...
så är det väll bara se om dom överlever eller om det skall komma mer snö eller så och döda mina blommor hmm...
hoppas verkligen att solen och värmen börjar släppa till nu så man kan få lite underbar vår och sommar.

Ni får ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0