13/4 -14/4

Ja igår så gick jag och veronika och åt lite mat.
Gott var det och efter det tänkte vi gått på bio men
gick inget vi ville se.... Så vi drog vidare hem till henne.
Och sen bara sådär så bestämde vi för att dra vidare och dansa lite.
Mycket trevligt vart det :) och go var maten med :)

När vi var ute mötte vi på christers polare med så han och hans granne åkte med
oss när vi åkte hem så körde christer hem dom.
Mycket tjatter vart det i bilen hahaha :D

Men hade en super trevlig eftermiddag kväll.

Tack gumman för du bjöd ut mig :)



__________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________

Idag så blev det att gå hem till veronika för att hämta hem min cykel.
Sen kom hennes barn hem och då bestämde veronika för att visa sina barn vart
dom skall flytta :)
Spännande var det och hon frågade om vi skulle hänga på vilket jag och pojkarna gjorde.
Så vi gick och hämta grabbarna och sen gick vi vidare och barnen fick leka vilt
på lekparkerna där :)



Sen gick vi vidare för att visa basse vägen till skolan.
så vi gick runt alltihop och fick oss en härlig promenad i detta
goa väder som vart.

Så när vi var hemma och dom hade gått hem till sig så var det till att bara vara
en stund sen blev det till att ge sig iväg igen till affären köpa lite mat och
lördags godis.
Som sen barnen fick och då passade jag på att sätta mig och titta på lilla huset
på prärien :)
För äntligen har dom ju släppt sesong 9. På tiden.

Nu blir det snart söva för trötter är jag :)

så natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0