skriver om mö olika grejer :D så det blir när man ej skrivit på länge.

ja man frågar sig själv vad det är man kommit in i och varför?
Börjar bli sjukt jobbigt att vara där man är nu asså.
Sen får man ju vara glad att det är bättre än det vart
sista tiden iaf men ja.
Undra om det inte är så att det är för mycket som hänt sista tiden.
och sen detta att man tänker på allt som är så jobbigt & dåligt
för övrigt.

Hoppas detta bara skall gå över och man kommer in i det där
totala lyckliga stadiet igen :) Längtar till det asså.
Inget snack om saken.......

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Nu till något annat

har ju börjat gå till en öppen förskola med dom små.
Och det är väldigt uppskattat :)
Neo han bara älskar det och lilla bella trivs hon med.
Lek sång och bus och mysiga neo och jag har en stund
för oss själva där vi bara ligger och myser och läser böcker.
En riktig neo favorit.
Han har aldrig varit intresserad av det förut när man ligger och läser
för han med nu så tycker han det är så mysigt.
Så intresserad och så glad när vi skall läsa. Bara han och jag.

Isabella hon kryper runt och bara grejar och leker :) tittar sig i den stora spegeln som
finns där...
riktigt skoj.
Samlingarna är riktigt spännande. stora ögon på bella då :)
dom har ju lite roliga grejer i sångerna och grejer som
båda barnen tycker e så härligt.

Och mammorna där är kanon goa och trevliga :)
härligt att det flyter på bra :)

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Så till något annat igen

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Pappa

Min fina goa pappa är en så go far
han betyder verkligen så mycket för mig.
Alltid har rädslan att förlora han funnits där.
Ja menar.
Han är ju inte jätte ung direkt och hans liv har
väll kanske inte gynnat hans hälsa.
Men för mig spelar hans levene ingen roll
för han är för mig min fina pappa och kommer alltid vara det.
Han har alltid varit en go pappa sen visst finns väll vissa tråkiga
minnen i ens uppväxt men som inte bara han vart delaktig i.
Men älskar han jätte mycket för han är min pappa min fina pappa.

Detta som hände farmor  får en annan att bara oroa sig mer för
dagen då jag inte har min far hos mig mer.
Fyyyy bara tanken gör mig jätte nere.
Ja hoppas att han finns med mig och barnen många år till.'
Han betyder ju så jätte mycket för både mig och mina barn.
dagen det händer vet jag inte hur jag skall ta mig igenom det
för jag vet bara vet att jag kommer ta det fruktansvärt hårt.

trots det som hänt i livet så har han verkligen betytt så otroligt mycket
för mig.
Han precis som vi alla har sina brister.
Men han har alltid älskat mig och funnits där för mig.
Och det betyder mest.
Jag är faktiskt glad att jag fick han till min far.
För han har ett gott hjärta.
Jag vet det för jag står min pappa väldigt nära ..

vet att min pappa inte läser min blogg men jag älskar min pappa.
tur att han vet det...

I allt som vart så är han en kanon pappa.

http://www.youtube.com/watch?v=CWY1vFMdma0&feature=related 

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


DENNA KVÄLL

sitter här och gör ej så mycket.
nattat barnen och nu bara sitter här och tänker
på alla som betyder så mycket för mig.
Jag är glad att jag har så goa folk i mitt liv.

vill passa på att skriva en rad och tack till några väldigt viktiga personer i mitt liv..

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Pappa:

tack för du är min så snälla fina pappa
älskar. Om du bara visste vad du har en stor plats i
mitt hjärta.
Bryr mig så mycket om dig och vad som händer med dig.

Barnen:

Tack min underbara hjärtan.
För att ni är ni. Ni är mammas allt.
det finaste/bästa jag gjort
var att få vara med er från dag 1.
Att ni växt i min mage och att
ni blivit dom fina barn ni är idag.
För mig är ni alltid perfekta underbara.
tack för att ni gör mamma till en lycklig mor.

Christer

tack christer för att du gett mig så underbart
fina barn det finaste du kunde ge mig
är våra fina barn.
älskar dig

Ing-mari:

tack för du är en sån underbar mimmi
så go mot mig och barnen.
du betyder så mycket för oss.
Du är som min andra mamma.
Och en finare snällare extra mor får man leta efter :)
Du har ett så gott hjärta som bara vill väl.
Tack för du är min vän/extra mor den som jag
behöver så mycket. tack för att du är du.
Och tack för att du finns för barnen och älskar dom som
det vore dina egna barnbarn :) vi älskar dig för den du är.


Veronika

Ojoj vart skall man börja
Min älsta vän som alltid finns här.
vi är som syskon  pratar jämt.
Tack för att du är du och att du är en så otroligt
fin vän.
Precis som jag alltid finns ett samtal bort från dig är
du ett samtal bort från mig.
Tack för du bryr dig så mycket och för du alltid lyssnar
och låter mig lätta mitt hjärta hos dig.
Bara tack för att du finns och för att just du är du.
total ärlighet det är riktig vänskap baserad på.
du är underbar. älskar dig



Jonna

Jonna du fina du är allt en helt fantastisk
underbar vän.
Du är den mest godhärtade/ hjälpsammaste
jag känner.
Du är en så fiiin vän.
Träffas inte så mycket det sista men du vet
jag älskar dig.
Du är en så perfekt kvinna.....
du är en helt underbar vän att ha.
ja hade tur att ja fick hansen att träffa dig
och få en så fin vän.
tur vi hamnade på samma ställe annars hade vi kanske aldrig mötts.
love u


Teresa

vill skriva några rader till min gammla goa granne
som oxå betyder mycket för mig.
träffas alldeless för sällan men tänker på dig varje dag.
älskar dig thess.

Sasse

Dig har man kännt i många år nu :D
11 år blir det väll om jag ej räknat fel.
Du är verkligen en riktig kanon vän till
både mig och barnen.
Du vet vad du betyder för oss min vän.
Du är en fin vän att ha och jag har haft tur som
träffade dig.
Så kul att vi vart vänner även innan jag fick min
lilla tim... du har vart med hela vägen och jag hoppas du
är med resten av vägen med :)

Glenn

tack för att det blivit så mycket
bättre än det vart..
du var en mycket betydelsefull person
när jag växte upp och tackar dig för att du fanns där
så mycket som du gjorde.
kan förstå att det inte vart det lättaste då.
Men utan dig hade jag inte vart så stark
som jag vart.
Var du som visade mig hur jag skulle orka.
du vet vad jag menar.
tack för du är min bror.
kommer alltid älska dig även om vi inte hördes på ett
tag. Man älskar alltid familj som funnits där för en.

Susanne

finaste goa syster
vill tacka dig för allt du gjort för mig.
du hjälpte mig ur den hemska cirkel
som en gång var.
du hjälpte mig få ett eget liv.
Du har alltid funnits där.
Tack för du  fanns tillhans när jag flyttade hemifrån
och tack för du än idag har ett så stort fint gott hjärta.
tack för du alltid har funnits vid min sida sen ja lämnade det gammla.
tack för du är så helt underbar människa.
älskar dig så himla mycket min finaste syster.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

så tacksam att jag träffat många fina personer i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0