Rätt härlig dag

Japp idag har vart en rätt härlig dag här..
dagen började med att jag gick upp
väkte timpa som skulle till skolan.
strax efter mig så gick christer upp och förberedde
dom små som skulle till förskolan.
Tim kom till skolan och christer han åkte till förskolan med
neo & bell.

Så jag blev ensam några timmar här..
det kan jag tala om var VÄLDIIIIGT längesedan sist
jag var hemma helt ensam.
försökte mig på att städa bellas golv så man kan
börja få riktig ordning där någon gång.
gick rätt bra tills jag börja tvätta golvet.
då började det busa med andningen så fick ge upp det.

Annars har jag mått ganska bra faktiskt idag.
inte alls lika mkt besvär av astman. Sen är det
inte borta tyvärr som jag hoppats på..
fortfarande några dagar kvar på medecinen.
Och nu på kvällen har rosslet och bubblandet börjat igen.
hmm
Bara det inte blir lika illa så är jag tacksam.

jag och timpa var hos veronika en sväng med...
mycket trevligt. saknar henne när jag inte träffar henne :)

Helt enkelt haft en trevlig dag :)
och när jag kom hem då hade minsann
christer både lagat mat och städat köket.
så gulligt av honom.
nte igår han överraskade mig så hahaha :D
hoppas det händer oftare framöver.

..........................................................................................................
..........................................................................................................

IMORGON
..............
      .
      .
      .


Ja morgondagen så skall jag fixa klart bellas rum hoppas jag iaf :)
Om jag inte mår värre då. Får ju ta det lite dag för dag..
Men först på morgonen så blir det till att åka och lämna neo hos dagmamma.

Vi har idag förberett lite jag och christer för bellas rum.
jag har tvättat golvet
christer skruvat ihop dom sista möblerna som skall i inne.
Jag har börjat förbereda en liten enkel tavla till bella.
Sen har jag fått köpt 2  tavlor till bellas rum med.
bara en krok kvar som skall upp i taket med. Men den får christer köpa imorgon.
går ju fort att fixa det...

Hoppas det kan bli färdigt imorgon så kan jag läägga u bilder på hennes rum när det är klart..
har jag längtat efter länge nu att få klart det...
Nu så nära... bara orken som måste finnas att fixa klart det.

...........................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................



Så till något annat med

Idag var vi på bvc med och
fick veta att det var hon som pratat med
tims skolsyster så nu har det börjat hända något iaf :) helt underbart.
ÄNTLIGN kanske man kan få lite hjälp med detta nu innan det spårar ur helt.
man är ju lite orolig.

så nu har man fått igång det iaf...
vår bvc skall kolla lite till så skall vi prata mer
nästa gång..

annars gick det bra för bella och neo på bvc...
neo har ju helt okej syn tyckte jag.. han var jätte duktig.
och bella hon har gått upp men det var inte mycket tyckte jag på 2 månader med tanke på allt hon äter...

bella har svårt att gå upp i vikt och får massa mat..
tim han går upp och äter inte överdrivet...
mycket könstigt asså..

Neo han håller både längd och vikt perfekt nu iaf...
gott att man inte behöver oroa sig för 1 iaf.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0