svar veronika

ja lite komiskt är det.
men visst är det lyx att jag ändå får
chansen att vara med mina barn så mycket som jag är.
Är jätte tacksam för det men ha och göra det har man ju ändå.
Även om man är en lyx fru eller ad man nu kallar det.
sen säger jag verkligen att hårt arbetande föräldrar inte har att göra
med för det vet jag ju verkligen att dom har.
Men inte det jag snackade om vill bara skriva ifall någon tror
det motsatta.
Men sen måste jag ändå säga gumman att du har ju ett kanon jobb för du har ju ändå
lyxen att ha ett jobb och ändå få vara med dina barn och vara heltidmamma med
sammtidigt Kanon verkligen ...

Kanon jobb för en små barns mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0