Seg hemma slappardag

ja idag så har vi haft en riktigt seg slappardag.
inte fått gjort något typ hmmm jag som ville få in
städ suget så jag skulle fått ordnat här hmm.
men nej icke som nicke.
Men imorgon så bara måste jag få gjort lite skall ju kanske ha kalas
på fredag är det planerat får bara hoppas inget annat händer.
skulle vara typiskt om det blev så.

Tim var hemma idag med men nu tror jag att det slutat rinna ur hans öra
så imorgon så skickar jag han till skolan om det inte rinner men det borde det ju inte
göra när det inte gjort det idag... vill inte han skall míssa för mycket.
bara tråkigt och onödigt.

--------------------------------------------------------
Ikväll kommer christer hem.
gott att han kommer hem ...
har saknat han.
vi har verkligen pratat mycket dessa dagar
i telefon. Hände en grej som jag tror var bra
för oss.
lärde nog han endel och jag fick veta en massa
som jag verkligen ville veta med.....
Älskling har sagt att han planerat något för imorgon
wiiii undra vad. älskar överraskningar.
jag är mycket nyfiken kan jag tala om :)
undra vad det är.

--------------------------------------------------------


Nej nu sitter jag bara och glor här och vet inte vad jag skall skriva fick
skrivkramp här...
Så får säga ajö för mig så skall jag gå upp och titta lite på brothers & sisters

ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0