Öroninflamation

Ja tim han har öroninflamation första gången för han.
Men han verkar inte ha ont längre och när han hade ont så
märktes det knappt på han och det måste ju gjort jätte ont för han.
Men han fick iaf penselin och öron droppar och sen håller vi på med näs spray.

Nu sitter jag i telefon för att boka en telefon tid så jag kan prata med
någon där.
så 09.55 ringer dom upp...
skall fråga om pencelinet tänkte jag då den inte stämmer med tims vikt.
och sen måste jag ju fråga hur många dagar som han skall ta det för det sa ej läkaren .
antar att det är så många dagar som den håller men vill vara säker och sen vill tim veta om han ändå kan gå till simskolan idag. även om han har det . Han vill verkligen inte missa det.
Så vi får väll hoppas att dom säger att han får. Han vill så hemskt mycket visa sin pappa hur han kämpar på med simningen.




Nej nu skall jag ta och äta lite frukost sen så
hoppas jag att jag skall få städat igen för nu ser det fan ut här igen det
tar inte lång tid.
1 dag och en storm har åkt förbi
2dagar en tornado har dragit förbi här hahahahaha

inget vidare kan jag ju säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0