Halsfluss

Ja då var det neo tur att vara sjuk nu då...
åkte till läkarn på näl för kontroll av astman och visade sig att
pojken min har halsfluss.
prov i halsen och stick i fingret fick han.
vad chockad han blev när han kände att dom stack han i fingret.
det var han inte berädd på stackarn men gick fint gjorde det.
konstiga var väll ändå att han bara hade rinnig näsa och han har inte sagt aj en enda gång och så går han med halsfluss . En tuff liten grabb jag har ändå.

Han fick pencelin.
så nu har han fått sin första dos av det.

Får hoppas han blir frisk fort.
var mycket längesedan jag såg han såhär dålig.

Han har legat hela dagen uppe i sängen och bara vilat helt utslagen är gossen min.

.......................................................................................................................................

imorgon är det föräldramöte
för tim... hoppas det går fint .
tims "pappa" skall med.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

nu skall jag fortsätta med middag här.


ha det gött så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0