Vårdcentralen

Japp idag blev det ett besök hos vårdcentralen.
Började med att jag vaknade tidigt i morse och trode verkligen
Mitt ansikte skulle sprängas...  aj aj aj. när jag vaknat till fick jag dra fingret på näsan och ut kom en massa
blod och grejer..
fick vänta några timmar till vårdcentralen öppnade sen ringde jag.
fick en tid någon timme senare...

Gick dit och sa att jag trode jag fått bihåleinflamation.
hon började känna och titta och så frågade lite frågor.

Sen fick jag gå och göra ett blodprov och sen visade det sig
att jag mycket riktigt har det... Och vill bara säga att det gör
HELVETES ont asså . inte för man skall svära men fyyy det gör
ju jätte ont verkligen.

Fick penselin och kortison näs spray
som jag skall börja ta i 5 dagar fram är det
inte borta sen så måste jag ta kontakt igen och får jag
feber igen så skulle jag ta kontakt diret.

Hoppas verkligen jag blir bra nu
snälla håll tummarna för mig att jag blir frisk nu för
detta orkar man ju bara inte.
iaf inte jag...

right now i feel like a BIG cry baby



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0