Underbart vårigt dock lite blåsigt

Ja visst har det vart fint väder idag .... visst blåste lite extremt på eftermiddagen men
annars fint och inte för kallt...
Vår dag började med att vi gick upp lite tidigare då sebastian skulle komma till oss en stund innan
skolan börja.
Så det gjorde han och jag följde grabbarna till skolan...
pappa var hemma med minstingarna sen kom jag hem igen efter jag lämnat dom.

På eftermiddagen så gick jag pappa neo och isabella mot skolan
för att hämta hem timpa och neo och tim fick leka lite i lekparken innan vi gick
hem.


Nu på eftermiddagen så har vi pratat mycket om fåglar och jag tycker tim är
så duktig han har verkligen intresserat sig för denna läxa som handlar om fåglar.
Jag är stolt han är så duktig så...

Men nu skall jag mot affären och handla lite...

ha det fint gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0