Trevlig vår dag

Idag så vaknade vi och ja sa till barnen att ta på sig sina kläder
sen fick dom äta lite frukost...
Medans dom gjorde det så bytte jag blöja och tog på lilla isabella
en söt hello kitty klänning.

Sen var det iväg så tim kom till skolan.
Sen så gick jag och neo mot dagmamman hans och där var vi en liten stund.
Sen hämtade jag timpa i skolan och neos dagmamma skulle med ut så hon gick med
för dagbarnen skulle leka vid lekparken så där gjorde även jag och pojkarna ett stopp
så dom fick leka och busa och det var ju jätte roligt.

Lilla isabella fick sitta i vagnen och i mitt knä och mysa i vår solen.
Helt underbart var det.
härlig dag med sol och vindstilla härligt.

Sen blev det hemmåt.
väl hemma har barnen lekt och haft sig.
Jag och isabella har myst.

Strax blir det till att tappa upp ett bad och bada som är så gött.
Hade behövt gå och sätta upp en tvätt tid men icke idag.

Hoppas ni haft en lika mysig dag som vi haft idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0