Störta oturen :S

Ja det får jag ju säga att jag har då en för jäklig otur
först börjar ja hosta och sen kom dunder febern och sen börja hostan igen och blir
dunder snörig med.
och nu har jag haft ont i tinningen örat och kinden i 2 dagar... orka med detta :( nej
jag orkar inte... men så går det kanske när man trode att man slapp att vara sjuk denna vinter.

När skall jag bara få bli bra orka med detta...
allt blir ju så sjukt mycket jobbigare när man inte mår på topp..
Ja vill bara må bra så jag kan röja hela hemmet här för
det känns som det förfaller totalt asså när jag är sjuk grrr.

Får hoppas jag mår bättre snart snart hoppas ni håller era tummar med mig.

Imorgon skulle tim har gympa på elevens val men jag tror jag skall prata med hans lärare om
att han inte kan vara med på det då han är fortfarande jätte förkyld.
känns inte smart att han skall springa och ha sig då...

Nej nu skall jag dricka lite juice och hålla tummarna för att jag inte skall ha mer ont här
för jag bara såååå inte orkar det mer nu asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0