Känns gott

Ja nu känns det mesta iaf gott...
känns som man börjar komma på rätt köl igen.
några dagar till med pencelinet och sedan fri från det med och hoppas
verkligen jag är frisk från den hemska bihåleinflamation jag hade ..
fyyy f----n vad ont det gjorde.
Idag har jag fått damsugit och tvättat golvet vilket känns perfekt att
fått gjort det. Fortfarande mycket kvar att ta igen efter att vart sjuk i 2 v
Men hoppas på mycket energi att göra detta.
Men får se vad som händer.

Christer han har vikt och sorterat tvätt vilket behövdes det med.
en hel hög fick han ihop med bara massa för små barn kläder.

Idag åt vi smaskens mat var längesedam jag hade prka att laga go mat
känns det som... ÅÅÅ jag älskar att vara frisk. eller så gott som frisk iaf hihi

Men nu skall jag natta mina små goa underbara barn.....

Till mina barn...
älskade denna låt när jag var liten minns jag ...

http://www.youtube.com/watch?v=2UyfR-BV1nc 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0