Fototgrafen

Hej hej

Isabellas foton är nu hämtade från fotografen .
Hämtade dom för några dagar sen...
detta är några av hennes 6 månaders kort.

sötnosen isabella





:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Har lite foton på tims 6 månaders kort och 1 års kort
taget hos samma fotograf.. alla barnen har varit och tagit hos samma fotograf



Tim 6 månader gammal



Tim 1 år gammal


Mammas lilla 1 åring som i år blir hela 8 år gammal.
åren går så fort och vad ens liv förändras genom åren

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Och här är neos foton... men han har jag bara 1 års kort på...






Tim 5 år neo 1 år

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



ANNARS

japp jag har blivit sååå mycket bättre
första penselinet jag äter vad jag vet
och det gjorde susen...
inte alls hont längre och snuvan är nästan borta..
underbart...
får hoppas det inte kommer tillbaka bara när jag
slutar äta medecinen.

Fick idag veta hur lång tiden blev
så kommer dröja ett tag innan
vi ses men hoppas verkligen att
det kan leda till något bra Men
igentligen borde man inte hoppas
för man vet ju att förmodligen blir det
precis som det var sen igen.
Men hade vart roligt om detta kunde
vara något som fick en att vakna till och
tänka över sin sitvation och kanske vilja ändra
det till något bättre..
jag hoppas verkligen.


Ibland förstår man inte riktigt hur allt kan hända
runt just en själv och i ens närhet...

Jag hoppas verkligen
att mina barn kommer få ett
gott liv rikt på mycket kärlek och stöd.


Kommentarer
Postat av: Mamma till B&J

Längtar tills syskon korten kommer =) fast kommer dröja 2-3 veckor efter som vi tog dom idag =D sjukt söta bilder på dom små trollen =) Vart tar du korten? vad kostar det? sugen på att ta nya kort om ett halvår =)

2011-03-18 @ 20:43:44
URL: http://mammatillboj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0