det sista jag tagit kort på

japp här kommer då det sista
från ullared som jag tagot kort på iaf har lite grejer som jag köpte till pappa och mig och christers grejer som jag inte tagit kort på.


Denna köpte jag för att ställa i bokhyllan
har alldeless för lite bokhylle grejer där hahaha
Ni som vart hemma hos mig förstår ju vad jag menar
..


våtsarvetter för ett tag framöver


8 tvätt medel förpackningar som håller ett litet tag iaf
hoppas det är okej..
2 juice oxå gott


lite blandade grejer


Gardin som var lite för kort hmmm men den får sitta ett tag iaf
och denna ram


En himla massa kattmat så nu har man det ett litet tag iaf så hoppas dom inte blir trötta på fisk smak hahaha


Och lite grejer till katterna


Isabella fick lite grejer med


denna lampa skall isabella ha i sitt rum som jag skall börja göra i ordning snart
så fort jag fått köpt en säng till henne

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



Måste bara skriva att igår så hade jag tim och veronika och hennes barn så mys så
hämtade grabbarna i skolan sen åkte vi vidare till vattenpalatset och badade massor fika lite och sen
gick vi till kinan var så mysigt så..
Alla barn hade så roligt så..

På vägen hem ville tim titta upp till sin pappa och han ville ju stanna där så där är han
sitter nu och väntar på att han skall komma hem...

Neo är idag på vattenpalatset med sin pappa och badar..
gott att han med får bada av sig lite och får lite egen pappa
tid...

Efter dom badat skall dom hämta ett dock hus som jag äntligen hittat.

Får gå och bada hela familjen snart så isabella får prova på det med :)

ha det gott alla goa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0