Börjar bli frisk Äntligen

Ja säger då bara BLÄH för att bli så sjuk som jag vart.
fyfy för det....
Legat helt utslagen i flera dagar.
Igår började jag kunna röra mig lite men jätte yr kännt mig svim färdig hela tiden.
Idag känner jag mig nästan helt frisk förkyld fortfarande men febern tror jag är bort.
känner mig lite varm men inte så som jag gjort.
Känner mig dock lite svim färdig idag med men inte alls lika mycket... så hoppas verkligen jag är helt frisk på måndag igen

Har haft tim hemma när jag legat i nästan 40 graders feber..
inte känns så kul men vill inte släppa han själv till skolan än.
känner mig inte redo för det och har ju ingen annan som kan gå till
skolan med han och hämta han så fick bli att han och neo fått vara hemma.
Neos har sen 2 dagar tillbaka feber oxå och lilla isabella har med feber.

Men tim har iaf fått träna alfabetet mattematik och lite svenska hemma
vilket känns bra ... skall prata med tims lärare om det när jag träffar han nästa gång.
Så han har iaf fått träna lite här hemma iaf....



Skall försöka få i mig något att äta nu och hoppas jag blir piggare.

Sen borde jag väll ta det riktigt lungt nu så inte febern smyger sig på igen men
så fort man blir sjuk så känns det som huset förfaller helt.
så vill ju igentligen bara städa undan för det ser ju f_n ut här nu :S

Men men

känns gott att vara tillräckligt pigg att kunna skriva lite och prata lite...
fortfarande väldigt hes och så men iaf...

ha det gött gottt folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0