Stor städ av

Tims rum blev det idag...

det behövdes har damstorkat bäddat damsugit
sorterat tvättat golv piskat mattan m.m
Det jag inte gjort än är att tvätta hans fönster vilket behövs för
dom är skitiga men men.

Om ett tag så skall vi fixa tims väggar så han får lite
trevligare färg där.
Tim skall nog få välja helt själv men vi får se.
Min tanke med hans säng är att jag skall höja upp den lite med
en egen ide jag har.
Men inte fått fixat det än.
Vill inte ha säng ramen han hade förut då jag inte vill att det
skall komma massa leksaker under sängen.

Såhär blev det i timpas rum när det var klart iaf










Jätte rörigt utanför tims rum nu då neos rum står halv klart nu .
är ju spackel och grejer på neos vägg osv men hoppas neos rum skall bli klart när christer kommer hem...
då kommer det bilder på hans rum med här när det är klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0